preload font

Generelt

Brug for hjælp til anmeldelse af skade?

Vi ved godt, at det kan være et stort arbejde at anmelde en skade på sin forsikring. Men du skal ikke miste modet, for vi vil altid gøre vores bedste for at hjælpe dig gennem processen.

Du skal starte med at anmelde skaden her.

Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os på følgende måder:

Koster det noget at anmelde en skade?

Nej, det koster ikke noget kun at anmelde en skade. Du kan altid vælge at få slettet din anmeldelse igen, hvis du ikke ønsker at få udbetalt erstatning fra os.

Hvis du får udbetalt erstatning fra din forsikring, vil du skulle betale den selvrisiko, du har valgt til forsikringen.

Du kan altid se din selvrisiko på din police, som du kan finde under 'Min side'.

Hvor hurtigt behandler I min skade?

Vi behandler din skade så hurtigt, vi kan.

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt en skade på din forsikring. Det sker via telefon eller mail. Nogle gange har vi allerede afsluttet skaden efter to dage, men det kan også være, at vi har brug for oplysninger fra dig for at komme videre med behandlingen af skaden. Hvis vi ikke kan afslutte behandlingen efter de to dage, kontakter vi dig efterfølgende, hvis det er nødvendigt. Du er også altid velkommen til at hive fat i os, hvis du vil have en status på din skade.

Hvis du er i tvivl om, hvilken selvrisiko du har på din forsikring, kan du altid se det på din police, som du finder under 'Min side'.

Hvis skaden ikke var ikke min skyld?

Du skal stadig anmelde skaden til os, selvom den ikke var din skyld.

Du skal starte med at anmelde skaden her.

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden til os. Det sker via telefon eller mail.

Skal jeg selv betale noget ved skade?

Ja, hvis du vælger at bruge din forsikring til at få udbedret en skade eller udbetalt erstatning til at få lavet skaden, vil du skulle betale den selvrisiko, du har valgt til din forsikring.

Du kan altid se din selvrisiko på din police, som du finder på 'Min side'

Hvem skal jeg kontakte ved akut skade?

Har du fået en akut skade på dit hus, fritidshus eller dit indbo og har brug for akut hjælp udenfor vores åbningstid? Så kan du kontakte vores samarbejdspartner Polygon skadeservice. Det kan fx være, at du har haft indbrud eller fået vand i kælderen. Så kan du få hjælp fra Polygons døgnbemandede alarmcentral.

Polygon Alarmcentral: +45 24 79 07 90.

Hvis skaden ikke er akut, skal du vente til, at vi igen har åbent, og så kontakte os i stedet.


Per forsikringstype

Se hvad du kan anmelde af skader afhængig af, hvilken forsikring du har.

Bil

Hvordan anmelder jeg skade på min bil?

Vi ved, at din bil er vigtig i forhold til at få hverdagen til at gå op. Derfor er det aldrig sjovt at få en skade på sin bil, som gør, at man skal undvære den i længere eller kortere tid.

Men fortvivl ikke. Hvis du har en bilforsikring hos os, vil du være godt dækket ind. Vi lover at gøre behandlingen af skaden så hurtig og smertefri som overhovedet mulig, så du kan få din bil og normale hverdag igen.

Når du får en skade på din bil, så skal du starte med at anmelde din skade her.

Har du brug får hjælp undervejs, er vi selvfølgelig altid klar til at hjælpe dig.

Du kan kontakte os på følgende måder, hvis du får brug for hjælp eller har spørgsmål:

Vi kontakter dig to indenfor hverdage efter, at du har anmeldt en skade på din bilforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis du er i tvivl om, hvilken selvrisiko du har på din bilforsikring, kan du altid se det på din police, som du kan finde under 'Min side'.

Må jeg køre min bil på værksted?

Du skal starte med at anmelde skaden på din bil til os. Det kan du gøre her.

Når du har anmeldt skaden, må du gerne køre din bil på værksted.

Det er vigtigt, at du sørger for at oplyse værkstedet om, at det er en forsikringssag, og hvor du er forsikret.

Hvis min bil er blevet stjålet?

Det er aldrig rart at blive udsat for tyveri. Og særligt ikke hvis det er bilen, der får hverdagen til at fungere. Skulle du være så uheldig at få stjålet din bil, så skal du straks anmelde tyveriet til politiet.

Har du en bilforsikring hos easySure, vil tyveriet af din bil også være dækket, hvis du har kasko som dækning til bilforsikringen. Anmeld tyveriet af din bil her.

Har du brug får hjælp undervejs, er vi selvfølgelig altid klar til at hjælpe. Du kan kontakte os her:

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt en skade på din bilforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis du er i tvivl om, hvilken selvrisiko du har på din bilforsikring, kan du altid se det på din police, som du kan finde under 'Min side'.

Hvis bilen har været udsat for hærværk?

Det er aldrig rart at blive udsat for tyveri. Og særligt ikke hvis det er bilen, der får hverdagen til at fungere. Skulle du være så uheldig at få stjålet din bil, så skal du straks anmelde tyveriet til politiet.

Har du en bilforsikring hos easySure, vil tyveriet af din bil også være dækket, hvis du har kasko som dækning til bilforsikringen. Anmeld tyveriet af din bil her.

Har du brug får hjælp undervejs, er vi selvfølgelig altid klar til at hjælpe. Du kan kontakte os her:

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt en skade på din bilforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis du er i tvivl om, hvilken selvrisiko du har på din bilforsikring, kan du altid se det på din police, som du kan finde under 'Min side'.

Hvis jeg har været i et færdselsuheld?

Det er ofte en rystende og ubehagelig oplevelse at være indblandet i et færdselsuheld. Og vi er klar over, at det kan være svært at foretage sig ret meget andet end at passe på sig selv. Hvis man kan, har vi lavet en liste over ting, der er gode at huske på, hvis man har været involveret i et færdselsuheld:

  • Husk at notere nummerplade, navn, adresse, mail og telefonnummer på modparter og vidner.
  • Du må ikke selv tage ansvaret for skaden. Lad os om at vurdere og diskutere det.
  • Tag fotos af bilerne, skaderne og uheldsstedet.

Hvis der er sket skade på din bil under færdselsuheldet, så skal du anmelde skaden på din bil her.

Hvis du har været involveret i et færdselsuheld og er i tvivl om, hvad du skal gøre, og hvordan du skal forholde dig, er vi selvfølgelig altid klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os på følgende måder, hvis du får brug for hjælp eller har spørgsmål:

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din bilforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis du er i tvivl om, hvilken selvrisiko du har på din forsikring, kan du altid se det på din police, som du kan finde under 'Min side'.

Jeg har brug for vejhjælp i Danmark?

Har du en bilforsikring hos easySure og valgt vejhjælp som dækning, skal du kontakte SOS Dansk Autohjælp på 70 10 80 90, hvis du får brug for hjælp i Danmark.

Sørg for at have dit registreringsnummer klar, når du ringer, da de udfra det kan se, at du er kunde hos os og har vejhjælp som dækning til din bilforsikring.

Det er ikke nødvendigt at anmelde vejhjælpsskaden til os, da vi får direkte besked fra SOS Dansk Autohjælp om, at du har haft brug for vejhjælp.

Jeg har brug for vejhjælp i udlandet?

Hvis du har kasko som dækning til din bilforsikring, vil du være dækket af rødt Kort-ordningen. Det gælder bl.a. i forhold til vejhjælp, hvis bilferien går gennem lande i EU. Vi samarbejder med SOS International, og det er dem, som varetager Rødt Kort-ordningen. Får du brug for vejhjælp i udlandet, skal derfor kontakte SOS International på +45 70 10 50 52.

Det er ikke nødvendigt at anmelde vejhjælpsskaden til os, da vi får direkte besked fra SOS International og SOS Dansk autohjælp om, at du har haft brug for vejhjælp.

OBS: Hvis du ikke har tegnet kasko til din bilforsikring, er du ikke dækket af det røde kort. Men fortvivl ej, hvis du har brug for vejhjælp i udlandet alligevel, så kan du bare tage direkte kontakt til en vejhjælpsudbyder og tegne abonnement ved dem.

Hvis min bilrude skal skiftes?

Hvis du aldrig har haft et stenslag på din bil, må du være den heldigste bilist i Danmark. Nogle gange kan stenslag laves, men andre gange så skal ruden skiftes.

Hos easySure har du mulighed for at tilvælge udvidet glasdækning, hvis du ønsker en lavere selvrisiko, hvis ruden skal udskiftes. Udskiftningen af ruden vil også være dækket af din kaskoforsikring, men her skal du betale den selvrisiko, du valgt til bilforsikringen, som ofte er højere end den selvrisiko, du skal betale, hvis du har udvidet glas som dækning. Her vil du nemlig kun blive opkrævet en selvrisiko på 1.500 kr.

Vi har et samarbejde med Dansk Bilglas, så hvis du bruger dem til at få skiftet ruden på din bil, er det ikke nødvendigt, at du anmelder skaden til os. Du kan kontakte Dansk Bilglas på 70 11 55 55.

Hvis du vælger at bruge et andet værksted, så skal du sørge for at anmelde glasskaden til os før, at du kontakter værkstedet. Du kan anmelde skaden her.

Når du har anmeldt skaden, må du gerne køre bilen på værksted. Du skal blot huske at oplyse værkstedet om, at det er en forsikringssag.

Hvis jeg har fået et stenslag?

Det er næsten umuligt at undgå at få et stenslag på en af ruderne, når man kører i trafikken. Så medmindre du har køreevner som en Formel 1 kører, vil du på et tidspunkt få brug for at få repareret et stenslag.

Får du et stenslag, anbefaler vi, at du sætter et stykke tape over stenslaget, så skaden på ruden beskyttes for skidt, for så er den lettere at reparere.

Skal du have repareret et stenslag, så har vi hos easySure gjort det nemt for dig. Du skal blot kontakte Dansk Bilglas på 70 11 55 55. Dansk Bilglas vil efterfølgende sende regningen til os.

Det er altså ikke nødvendigt, at du anmelder stenslaget på din bilforsikring også.

Vælger du at bruge et andet værksted, så skal du sørge for at anmelde glasskaden til os før, at du kontakter værkstedet. Du kan anmelde skaden her.

Når du har anmeldt skaden, må du gerne køre bilen på værksted. Du skal blot huske at oplyse værkstedet om, at det er en forsikringssag.



Hus

Hvis jeg har fået en skade på mit hus?

Der er ingen grund til at panikke, hvis dit hus får en skade. Som en del af easySure-familien tager vi hånd om alle dine spørgsmål og sørger for, at dit forløb er lige så glat som et nyslebet stuegulv.

Du skal starte med at anmelde skaden på dit hus her.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til anmeldelsen af skaden, kan du kontakte os på følgende måder:

Vi kontakter indenfor dig to hverdage efter, at du har anmeldt en skade på din husforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis du er i tvivl om, hvilken selvrisiko du har på din husforsikring, kan du altid se det på din police, som du kan finde under 'Min side'.

Hvis jeg har haft indbrud i mit hus?

Det er en forfærdelig situation at komme hjem og finde ud af, at man har haft indbrud i sit hus. Har du haft besøg af tyve i dit hus, er det vigtigt, at du kontakter politiet og anmelder indbruddet.

Er der sket skade på dit hus under indbruddet, skal du anmelde skaden her.

Hos easySure vil vi selvfølgelig stå til rådighed med hjælp og vejledning, hvis du skulle få brug for det. Du kan komme i kontakt med os på følgende måder:

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din husforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis mit hus har fået skade pga. storm?

Efterår og vinter er lig med hygge, ild i pejsen og varm kakao. Men det er også måneder præget af mange skader, fordi naturen er uforudsigelig og lunefuld. Med en husforsikring hos easySure og tilvalgt bygningskasko som dækning vil dit hus være dækket for skader grundet storm.

Hvis du har fået en stormskade på dit hus, så skal du starte med at anmelde skaden her.

Hos easySure vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig med alle dine spørgsmål og gøre hele forløb effektivt og smertefrit. Har du brug for at kontakte os, så giv os et kald på +45 70 60 70 60 eller skriv en mail til [email protected]. Så sørger vi for, at du får den rette vejledning.

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din husforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis mit hus har fået en glasskade?

Er der sket brud på en af de dele af dit hus, som består af glas eller sanitet som fx dine vinduer eller dit toilet, så kan du kun få erstatning fra din husforsikring, hvis du har tilvalgt glas og sanitet som dækning.

Hvis du har fået en glas- eller sanitetsskade på dit hus eller på andet bygningsinventar, skal du starte med at anmelde skaden her.

Hos easySure vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig med alle dine spørgsmål og sørge for at gøre forløbet effektivt og smertefrit. Har du brug for at kontakte os, så giv os et kald på +45 70 60 70 60 eller skriv en mail til [email protected]. Så sørger vi for at give dig den rette vejledning.

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din husforsikring. Det sker via telefon eller mail.



Indbo

Hvis jeg har fået stjålet min cykel?

Skulle du være så uheldig at få stjålet din cykel, er der et par ting, som du skal huske at gøre:

  • Anmeld tyveriet af din cykel til politiet.
  • Anmeld cykeltyveriet til easySure her.

Retten til erstatning for cykeltyverier er betinget af at:

  • Cyklen var aflåst med en lås godkendt af Varefakta.
  • Låsebevis sendes med skadeanmeldelsen.

Har du brug for hjælp til at anmelde skaden, eller har du spørgsmål, så sidder vi klar ved telefonen. Giv os et kald på +45 70 60 70 60 eller en mail til [email protected]. Så sørger vi for at give dig den rette vejledning.

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din indboforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis jeg har brug for retshjælp?

Når du skal gøre brug af din retshjælpsdækning under indboforsikringen, er det vigtigt, at du først sørger for at kontakte en advokat. Din advokat vil vejlede dig om, hvad du skal gøre. Vil advokaten tage din sag, og mener din advokat, at din retshjælpsforsikring muligvis vil dække dine omkostninger i forbindelse med sagen, så vil din advokat sørge for at anmelde sagen som en skade til os.

Vær opmærksom på, at du ikke har mulighed for at få betalt dine udgifter til advokat og retssag før, at vi har sagt god for, at din retshjælpsforsikring kan dække dine sagsomkostninger.

Hvis mine briller er gået i stykker?

Er din briller gået i stykker? Så er det vigtigt, at du har 'pludselig skade' som dækning til din indboforsikring, hvis den skal dække skaden på brillerne.

Det er også vigtigt, at skadens virkning og årsag sker samtidig, altså på et tidspunkt og ikke over en længere periode. Det kan fx være, at du snubler og kommer til at træde på dine briller, så de går i stykker.

Du kan anmelde den pludselige skade på din briller her.

Har du brug for hjælp til at anmelde skaden på din briller eller har du spørgsmål, sidder vi klar ved telefonen. Giv os et kald på +45 70 60 70 60 eller en mail til [email protected]. Så sørger vi for at give dig den rette vejledning.

Vi kontakter indenfor dig to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din indboforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis jeg har haft indbrud i mit hjem?

Har du haft indbrud i dit hjem? Så er det vigtigt, at du starter med at anmelde indbruddet til politiet.

Når du har gjort det, kan du anmelde indbruddet til os her.

Er der sket skade på dit hus, som du har forsikret hos os, skal den skade anmeldes separat under husforsikringen.

Bor du i lejlighed, skal skaden på bygningen anmeldes til ejendommens bygningsforsikring.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp undervejs, så kan du kontakte os på følgende måder:

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din indboforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis jeg har været udsat for tyveri?

Har du været udsat for tyveri, skal du starte med at anmelde hændelsen til politiet. Bagefter kan du anmelde tyveriet til os. Du kan starte anmeldelsen her.

Hos easySure vil vi selvfølgelig stå til rådighed med hjælp og vejledning i forbindelse med dit indbrud, hvis du får brug for det. Du kan kontakte os på +45 70 60 70 60 eller sende en mail til [email protected].

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din indboforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis jeg har fået skade på elektronik?

Med udvidet elektronikforsikring som dækning til din indboforsikring hos os, er du godt dækket ind, hvis der sker pludselig skade eller opstår funktionsfejl på en af dine elektriske genstande fx computer, mobil eller dine hårde hvidevarer.

Den slags skader er nemlig ikke dækket af den almindelige indboforsikring.

Du skal starte med at anmelde skaden på din elektroniske genstand her.

Der er en selvrisiko på 1.000 kr. på enhver elektronikskade.

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp undervejs, så kan du kontakte os på følgende måder:

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din indboforsikring. Det sker via telefon eller mail.



Ulykker

Hvis mit barn har slået sine tænder?

Hvis dit barn er kommet til skade og slået sine tænder, skal du kontakte jeres kommunale tandpleje. Dit barn vil være dækket af den kommunale tandpleje, indtil barnet fylder 18 år.

Hos easySure anbefaler vi, at du stadig anmelder barnets tandskade til os, da barnet i så fald vil være dækket ind, hvis barnet senere oplever problemer, der kan spores tilbage til ulykken efter, at barnet er fyldt 18 år.

Du kan starte anmeldelsen af dit barns tandskade her.

Vi gør ikke mere ved din anmeldelse end blot at registrere den i vores system som en skadesag.

Hvis mit barn er kommet til skade?

Hvis dit barn er kommet til skade, så anbefaler vi, at du starter med at søge lægehjælp.

Er dit barn kommet til skade på en sådan måde, at barnet har fået et varigt mén eller har brug for hjælp til behandling efterfølgende? Så skal du anmelde skaden hos os her.

Har du brug for råd og vejledning, så er vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig med alle de spørgsmål, du måtte have. Du kan kontakte os på følgende måder:

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din ulykkesforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis jeg har fået en tandskade?

Skulle du være så uheldig at få en tandskade, så er du dækket af din ulykkesforsikring hos easySure, hvis du har valgt dækningen tandskade til din forsikring.

Du skal starte med at anmelde din tandskade til os her.

Behandlingen af din tandskade skal godkendes af os, inden du tager til tandlægen. Akutte nødbehandlinger er selvfølgelig undtaget.

Har du brug få hjælp undervejs i processen, er vi altid klar til at hjælpe dig. Du kan enten give os et kald på +45 70 60 70 60 eller skrive en mail til [email protected].

Vi kontakter dig senest to hverdage efter, at du har anmeldt tandskaden på din ulykkesforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis jeg har fået en tyggeskade?

Hvis du har fået en tyggeskade, kan du få dækket nogle af dine udgifter til tandlægen, hvis du har valgt tyggeskade som dækning til din ulykkesforsikring hos easySure.

Har du fået tyggeskaden, mens du har været i gang med at spise? Så kan vi dække op til 50% af udgifterne til behandlingen af tyggeskaden hos din tandlæge.

Du skal have behandlingen af tyggeskaden godkendt af os før, at du tager til tandlægen.

Du skal starte med at anmelde her.

Får du brug hjælp undervejs i processen, så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Du kan enten give os et kald på +45 70 60 70 60 eller skrive en mail til [email protected].

Vi kontakter dig senest to hverdage efter, at du har anmeldt tyggeskaden på din ulykkesforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis jeg er kommet til skade?

Hvis du har været ude for en ulykke, skal du selvfølgelig starte med at søge lægehjælp. Når du har fået den rette hjælp og overskud til at kigge på det forsikringsmæssige, kan du anmelde skaden fra din ulykke til os her.

Vi kontakter dig senest to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din ulykkesforsikring. Enten via telefon eller mail.

Har du en ulykkesforsikring hos easySure, kan du få erstatning, hvis du har fået konstateret et varigt mén som følge af din ulykke.

Normalt vil man først kunne slå fast, om du har et varigt mén, når din helbredsmæssige tilstand er varig. Hvilket vil sige, at din tilstand ikke forventes at blive værre eller bedre.

Hvis jeg har skadet tænderne i udlandet?

Har du fået en tandskade eller en tyggeskade, mens du opholder dig i udlandet? Så sørg for at kontakte os, så snart du kan. Så kan vi nemlig bedømme, om du skal få lavet skaden på tænderne i udlandet eller i Danmark.

Du kan kontakte os på følgende måder:



Hund

Hvis min hund er blevet syg?

Start med at anmelde skaden på din hundesygeforsikring her.

Har du brug for hjælp, når du anmelder skaden, sidder vi klar til at hjælpe dig med alle dine spørgsmål.

Du kan ringe til os på +45 70 60 70 60 eller maile til [email protected].

Vi kontakter dig indenfor to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din hundesygeforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis du er i tvivl om, hvilken selvrisiko du har på din hundesygeforsikring, kan du altid se det på din police, som du kan finde under 'Min side'.

Hvis min hund har ødelagt noget?

Du skal starte med at anmelde skaden, din hund har forårsaget, på ansvarsforsikringen til din hund. Du kan anmelde skaden her.

Vi sidder selvfølgelig klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til i forhold til at anmelde skaden.

Du kan ringe til os på +45 70 60 70 60 eller maile [email protected].

Når du har anmeldt skaden på din hundeforsikring, kontakter vi dig indenfor to hverdage. Det sker via telefon eller mail.

Hvis du er i tvivl om, hvilken selvrisiko du har på din hundeansvarsforsikring, kan du altid se det på din police, som du kan finde under 'Min side'.

Hvis min hund er gået bort?

Det er trist, når ens hund ikke er her mere, og det sidste, man tænker på, er praktiske ting. Vi skal dog have besked, når din hund dør, så vi kan få lukket din police, og du ikke fremover betaler præmie for en hund, du ikke længere har.

Send os en mail på [email protected], når du er kommet dig, så sørger vi for det praktiske i forhold til at få lukket forsikringen.

Hvad skal dyrlægen vide ift. regningen?

Der skal stå nogle specifikke informationer på regningen fra dyrlægen, som behandler din hund, hvis den er kommet til skade.

Dyrlæger kender ofte de informationer, men fortæl for en sikkerheds skyld dyrlægen, at regningen skal indeholde følgende:

  • Dato for skade/sygdom.
  • Diagnose.
  • Race.
  • Navn.
  • Stambogsnummer/chipnummer.
  • Dyrlægens underskrift.

Vi udbetaler som udgangspunkt erstatningen direkte til dig.

Skal jeg selv betale dyrlægeregningen?
Når din hund bliver syg eller kommer til skade og skal behandles ved en dyrlæge, skal du selv betale dyrlægeregningen. Vi udbetaler herefter erstatning til dig, når vi har behandlet skaden.


Campingvogn

Hvis min campingvogn har fået en skade?

Det er ikke sjovt at få en skade på familiens rullende feriebolig, men som en del af easySure-familien, kan du være helt rolig. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig med alle dine spørgsmål og gøre forløbet effektivt og smertefrit.

Skynd dig at anmelde skaden på din campingvogn her.

Vi sørger for at kontakte dig to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din campingvognsforsikring. Vi kontakter dig via telefon eller mail.

Hvis min campingvogn er blevet stjålet?

Er din campingvogn taget på tur uden dig? Er du så uheldig at få stjålet din campingvogn, skal du anmelde tyveriet til politiet.

Bagefter skal du anmelde tyveriet af din campingvogn til os her.

Vi kontakter dig senest to hverdage efter, at du har anmeldt tyveriet på din campingvognsforsikring. Enten via telefon eller mail.

Hvis jeg har fået en skade på mit fortelt?

Skal du have dækket skader på forteltet eller markise til din campingvogn, skal du have teltforsikring som dækning til din campingvognsforsikring.

Har du fået en skade på fortelt eller markise, skal du starte med at anmelde skaden til os her.

Har du brug for hjælp i processen, så sidder vi klar til at hjælpe her:

Vi kontakter dig senest to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din campingvognsforsikring. Enten via telefon eller mail.

Jeg har haft indbrud i min campingvogn?

Har du tilvalgt indbo som dækning til din campingvognsforsikring hos easySure, vil du være dækket, hvis der sker indbrud i campingvognen.

Først skal du kontakte politiet og anmelde indbruddet.

Herefter skal du lave en skadeanmeldelse til os. Du kan starte her.

Husk at indboforsikringen til din campingvogn dækker det indbo, der er fast i campingvognen. Ikke det indbo, du tager med fra din helårsbolig. Det skal dækkes af din indboforsikring til dit hjem.

Har du brug for hjælp i processen, så sidder vi klar til at hjælpe her:

Vi kontakter dig senest to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din campingvognsforsikring. Enten via telefon eller mail.



Fritidshus

Hvis der er sket skade på fritidshuset?

Et fritidshus kan skabe masser af hyggelige minder, men også medføre en masse ansvar og bekymringer. Hos easySure vil vi hjælpe dig med at fjerne de bekymringer, så du kan fokusere på at få røde kinder og sand mellem tæerne.

Du skal starte med at anmelde skaden på dit fritidshus her.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til anmeldelsen af skaden, kan du kontakte os her:

Vi kontakter dig senest to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din fritidshusforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis jeg har haft indbrud i fritidshuset

Det er en virkelig øv-situation at køre ud til sit fritidshus og finde ud af, at der har været indbrud. Skulle du være så uheldig, er det vigtigt, at du kontakter politiet og anmelder indbruddet.

Er der sket skade på dit fritidshus under indbruddet, eller du har fået stjålet indbo, skal du anmelde skaden her.

For at være dækket for tyveri af fritidshusets indbo skal du have tilvalgt indbodækningen til din fritidshusforsikring.

Hos easySure vil vi selvfølgelig stå til rådighed med hjælp og vejledning, hvis du skulle få brug for det. Du kan komme i kontakt med os her:

Vi kontakter dig senest to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din fritidshusforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis fritidshuset får skade pga. storm?

Har du en fritidshusforsikring hos easySure, hvor du har tilvalgt bygningskasko som dækning? Så vil dit hus være dækket for skader grundet storm.

Hvis du har fået en stormskade på dit fritidshus, skal du starte med at anmelde skaden her.

Hos easySure vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig med alle dine spørgsmål og sørge for at gøre dit forløb effektivt og smertefrit. Har du brug for at kontakte os, så giv os et kald på +45 70 60 70 60 eller skriv en mail til [email protected].

Vi kontakter dig senest to hverdage efter, at du har anmeldt skaden på din fritidshusforsikring. Det sker via telefon eller mail.

Hvis mit fritidshus har fået glasskade?

Hvis du har fået en skade på en af de dele af dit fritidshus, som består af glas eller sanitet som fx dine vinduer eller dit toilet? Så kan du få erstatning fra din fritidshusforsikring, hvis du har tilvalgt glas og sanitet som dækning.

Har du fået en glas- eller sanitetsskade på dit fritidshus eller på andet bygningsinventar, skal du starte med at anmelde skaden her.

Hos easySure vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig med alle dine spørgsmål og sørge for at gøre dit forløb effektivt og smertefrit. Har du brug for at kontakte os, så giv os et kald på +45 70 60 70 60 eller skriv en mail til [email protected].

Vi kontakter dig senest to hverdage efter, at du har anmeldt glasskaden på din fritidshusforsikring. Det sker via telefon eller mail.



Knallert

Hvis jeg vil gerne anmelde en skade?

Hvis du vil anmelde en skade på forsikringen til din knallert eller elcykel, kan du gøre det online her.

Hvis du har brug for råd og vejledning undervejs i processen, så giv os et kald på +45 70 60 70 60 eller skriv en mail til [email protected].

Du skal være opmærksom på, at hos os dækker forsikringen til din knallert eller elcykel kun ansvarsskader og ikke skader på din egen knallert eller elcykel.

Hvis jeg har fået stjålet min knallert?

Sikke en gang øv. Har du fået stjålet din knallert, skal du anmelde tyveriet af knallerten til politiet.

En knallertforsikring hos os dækker desværre ikke tyveri af knallerten eller skader på knallerten.